საკლუბო მუშაობა ქართულ ენაში მასწავლებელი : გულთამზე ბენდელიანი
სკოლა: სსიპ თ/წ რაიონის სოფელ ჭივჭავის
საჯარო სკოლა
კლუბის მოკლე დახასიათება: კლუბის მიზანია,მოსწავლეთა ცოდნის
გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმით
განსაზღვრული საპროგრამო მასალის მიხედვით,ქართულ ენაში.
მოსწავლეთათვის
საწრეო მუშაობა საჭიროა იმიტომ,რომ მაქსიმალურად მეტი ცოდნა
დააგროვონ
გრამატიკაში,რაც გახდება სწორად წერისა
და მეტყველების საწინდარი. უკვე რამდენიმე წელია რაც,ქართული ენა
ლიტერატურასთან
კომბინირებულად ისწავლება,მოსწავლეებს ცალკე არ აქვთ
გრამატიკის სახელმძღვანელო,ამიტომ ძალიან კარგი იქნება,თუ უფრო გაღრმავებულად
ვასწავლით
მშობლიური ენის გრამატიკას. წრის მეცადინეობა ხალისიანი და საინტერესო,
რომ გამოვიდეს მოსწავლეებს შევთავაზებ მრავალფეროვან, საინტერესო და სახალისო
აქტივობებს. გამოვიყენებ შემდეგ რესურსებს: დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები,
მაგნიტური დაფა, პროექტორი,დავალების ბარათები, ფერადი წებოვანი ფურცლები,
მარკერები, შუქნიშნის ბარათები, თაბახის ფერადი ფურცლები.ეს ყველაფერი აამაღლებს წიგნიერების
დონეს და ისაუბრებენ გამართული გრამატიკული ფორმებით .
კლუბის მოსწავლეთა სია:
1.
ხაბულიანი
ნანა
2.
ხაბულიანი
ნინო
3.
ხაბულიანი
ბექა
4.
გულბიანი
ანა-მარია
5.
ონიანი
მარიამ
6.
შავრეშიანი
რუსუდან
7.
ხვისტანი
თენგიზ
8.
ჩეგიანი
ნანა
9.
გულბიანი
შორენა
10. ბაბლუანი ლექსო
კლუბის პროგრამა
IX – X – XI - XII კლასის მოსწავლეები
2018 – 2019 სასწავლო წელი
მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ
სამშაბათს
#
|
თარიღი
|
თემის
დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
|
1
|
09/10
|
საწრეო მუშაობის მიზნის გაცნობა.შესწავლილი მეტყველების ნაწილების გახსენება და ვარჯიში მათ ამოცნობაზე.
|
|
|
2
|
16/10
|
სახელებთან
დაკავშირებული მართლწერის საკუთხები
|
|
|
3
|
23/10
|
ძველ
ქართულში ადამიანთა სახელების ბრუნების თავისებურებები
|
|
|
4
|
30/10
|
რიცხვითი
და ზედსართავი სახელი
|
|
|
5
|
6/11
|
ნაცვალსახელის
ჯგუფები , ბრუნების თავისებურებები
|
|
|
6
|
20/11
|
არსებითი
, ზედსართავი , რიცხვითი და ნაცვალსახელის მართლწერა და მართლმეტყველება
|
|
|
7
|
4/12
|
სასვენი
ნიშნები
|
|
|
8
|
11/12
|
წინადადების
გარჩევა
|
|
|
9
|
22/01
|
ზმნა
დამხმარე მეტყველების ნაწილები
|
|
|
10
|
29/01
|
მსაზღვრელ-საზღვრულის
ბრუნება
|
|
|
11
|
05/02
|
წინადადების
გარჩევა სინტაქსურად
|
|
|
12
|
12/02
|
რთულ
სახელთა მართლწერა
|
|
|
13
|
19/02
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|
|
14
|
26/02
|
მართლწერისა
და მართლმეტყველების საკითხები
|
|
|
15
|
05/03
|
სინტაქსი
. სინტაქსური ურთიერთობის საკითხები
|
|
|
16
|
19/03
|
წინადადების
მთავარი წევრები
|
|
|
17
|
26/03
|
წინადადების
არამთავარი წევრები
|
|
|
18
|
02/04
|
მარტივი
წინადადება და მისი სახეები , შერწყმული წინადადება
|
|
|
19
|
09/04
|
რთული
თანწყობილი წინადადება
|
|
|
20
|
16/04
|
რთული
ქვეწყობილი წინადადება
|
|
|
21
|
23/04
|
რთული
წინადადების გადაკეთება მარტივად და პირიქით
|
|
|
22
|
30/04
|
სასვენი
ნიშნები პირდაპირ ნათქვამთან
|
|
|
23
|
07/05
|
სტილის
საკითხები
|
|
|
24
|
21/05
|
პუნქტუაცია
|
|
|
25
|
28/05
|
სავარჯიშოები
|
|
|
26
|
04/06
|
შეჯამება
|
|
|
დასწრების აღრიცხვა
მასწავლებელი : გულთამზე ბენდელიანი
#
|
გვარი
|
სახელი
|
თარიღი
|
ხელმოწერა
|
|||
1
|
ხაბულიანი
|
ნანა
|
|
|
|||
2
|
ხაბულიანი
|
ნინო
|
|
|
|||
3
|
ხაბულიანი
|
ბექა
|
|
|
|||
4
|
გულბიანი
|
ანა-მარია
|
|
|
|||
5
|
ონიანი
|
მარიამ
|
|
|
|||
6
|
შავრეშიანი
|
რუსუდან
|
|
|
|||
7
|
ხვისტანი
|
თენგიზ
|
|
|
|||
8
|
ჩეგიანი
|
ნანა
|
|
|
|||
9
|
გულბიანი
|
შორენა
|
|
|
|||
10
|
ბაბლუანი
|
ლექსო
|
|
|
|||
მოსწავლის
კითხვარი
გვარი,სახელი
------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია
ქართული ენის წრის შექმნის შესახებ ?
___________________________________________________________________________
2. საკლუბო მუშაობის დროს
განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
__________________________________________________________________
3. საკლუბო მუშაობის დროს მასწავლებლის
მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
_____________________________________________________
_____________________________________________________
4. იყო თუ არა მეგობრული და
კეთილგანწყობილი გარემო?
_____________________________________________________
_____________________________________________________
5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საკლუბო მუშაობას?
1
2 3 4 5
6 7 8 9
10
მშობლის
კითხვარი
გვარი ,სახელი ----------------------------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია
ქართული ენის წრის შექმნის შესახებ?
______________________________________________________
______________________________________________________
2. საკლუბო მუშაობის დროს განხილული
საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში თქვენს შვილს?
______________________________________________________
______________________________________________________
3. საკლუბო მუშაობის დროს მასწავლებლის
მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი თქვენი
შვილისთვის?
______________________________________________________
______________________________________________________
4. იყო თუ არა შექმნილი მეგობრული და
კეთილგანწყობილი გარემო მოსწავლეთათვის?
______________________________________________________
______________________________________________________
5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საკლუბო
მუშაობას?
1
2 3 4
5 6 7
8 9 10
Comments
Post a Comment